O twórcach

Maja Szpot Maja Szpot - socjolog, absolwentka Wydziału Humanistycznego Akademii Górniczo-Hutniczej. Zajmuje się badaniami użyteczności, testami z użytkownikami, również przy wykorzystaniu technologii eye tracking. Autorka lub współautorka badań i raportów dotyczących użyteczności serwisów i aplikacji.
Maciej PłonkaMaciej Płonka – zajmuje się badaniami użyteczności, badaniami eyetracking oraz marketingiem w sieci. Absolwent programu MA in Euroculture na Uniwersytecie Jagiellońskimi oraz Uppsala Universitet i zarządzania projektami w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Autor lub współautor licznych badań i raportów dotyczących m.in. użyteczności stron internetowych organizacji pożytku publicznego, mailingów reklamowych czy serwisów e-commerce.
Justyna JanikJustyna Janik – Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zajmuje się testowaniem użyteczności, również w wykorzystaniem metodologii eye tracking. Autorka lub współautorka badań i raportów dotyczących użyteczności serwisów i aplikacji.
Michał MaduraMichał Madura – socjolog z dziennikarskim zacięciem i organizator. Tworzył studenckie radio, współpracował z dużymi portalami i ogólnopolskimi dziennikami. Absolwent Wydziału Humanistycznego Akademii Górniczo-Hutniczej.